توضیحات
ریمل حجم دهنده اسنس مدل Volume
برای اطلاع از قیمت ریمل حجم دهنده اسنس و بررسی دقیق این محصول تا انتهای مطالب همراه ما باشید. این ریمل دارای یک برس فیبری با دو لبه شکاف دار است که حاوی فرچه های کوچکتر هستند، این مزیت باعث شده رنگدانههای بیشتری را در خود جای دهد و حجم مژهها را افزایش دهد. ریملهای حجم دهنده دارای مواد نایلونی یا الیاف ابریشم مصنوعی هستند که باعث افزایش موقت طول مژه میشوند. این ریمل از نوع ریملهای معمولی بوده و بهراحتی با آب و پاککنندههای آرایشی پاک خواهد شد. شرکت اسنس Essence آلمان ریمل حجم دهنده مدل I Love Extreme Volume را وارد بازار کرده است که این محصول با رنگ کاملاً مشکی و برسی جهت حجم دار کردن مژه است.
عملکرد ریمل حجم دهنده اسنس مدل Volume چگونه است؟
معمولا ریملها اصلیترین نقش را در زیبایی و آرایش چشمها دارند و به همین دلیل است که جزو محبوبترین لوازم آرایشی و بهداشتی محسوب میشوند. حال نوبت به بررسی ریمل حجم دهنده اسنس رسیده است. این محصول آلمانی یک ریمل حجم دهنده به حساب آمده و با بهرهگیری از رنگدانههای مشکی رنگ و البته طبیعی خود، حالتی زیبا و دلنشین را برای مژه های شما به ارمغان میآورد. علاوه بر موارد ذکر شده، برس فیبری ریمل حجم دهنده اسنس مدل Volume، آنرا به محصولی منحصر به فرد تبدیل کرده است.
اسنس جزو برندهایی است که باتوجه به نیاز مشتریان خود، محصولاتش را عرضه میکند و همیشه سعی داشته با در نظر گرفتن قیمتی معقول، نظرات اکثریت را به خود جلب کند. در همین راستا، ریمل اسنس نیز باتوجه به تاثیرگذاری که دارد، قیمت مناسبی هم دارد. همچنین این ریمل به راحتی و با استفاده از آب یا پاک کننده های آرایشی از روی مژههای شما پاک خواهد شد و طرز استفاده آن نیز دشوار نیست.
ویژگیهای ریمل حجم دهنده اسنس
- حجم دهندگی بالا
- ضد لک
- ماندگاری بالا در طول روز
- بافتی سبک و نرم
- دارای رنگدانههای مشکی رنگ
- دارای اپلیکاتور با برس بزرگ برای حجیم کردن مژه
نحوه مصرف
در ابتدا نگاه خود را به سمت پایین بیاندازید، در این حالت مژههایتان را از ریشه تا انتها به دقت برس بکشید تا اندازهی مژههایتان کشیده شود و اگر میخواهید مژههایتان پرتر به نظر برسند این کار را دو یا سه بار و با فاصله انجام دهید، نه بیشتر، زیرا در صورت استفاده زیاد مژههایتان به داخل یکدیگر میروند و شکل زیبایی را به شما نمیبخشد.
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.