برای اثربخشی بهتر کرم دور چشم لازم است تا روش درست استفاده از این کرم را بدانید. در این مقاله با این موضوع بیشتر آشنا می‌شوید!

 

روش درست استفاده از کرم دور چشم

 

پوست اطراف چشم ظرافت بیشتری نسبت به سایر نقاط صورت دارد، به همین دلیل مراقبت از آن نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و باعث می‌شود که شما به محصولی برای آب‌رسانی بیشتر به این نقاط و مرطوب نگه داشتن آن نیاز داشته باشید. اگر علائم افزایش سن را در اطراف چشم خود مشاهده کردید، استفاده از کرم دور چشم برای شما ضرورت پیدا می‌کند. در این صورت باید توجه داشته باشید که کرمی را برای دور چشم خود انتخاب کنید که دارای ترکیبات ضدپیری نیز باشد. زیرا بیشتر کرم‌های دور چشم فقط خاصیت مرطوب‌کنندگی دارند.

روش صحیح استفاده از کرم دور چشم

از انگشت حلقه استفاده کنید

همیشه برای زدن کرم دور چشم از انگشت حلق استفاده کنید. توجه به این نکته از اهمیت زیادی برخوردار است به دلیل اینکه انگشت حلقه شما نرم‌ترین لمس را دارد و کمترین فشار و آسیب را به ناحیه ظریف زیر چشم وارد می‌‌کند.

استفاده از کرم دور چشم در قسمت‌های درست

برای اینکه کرم دور چشم اثربخشی بسیار بهتری داشته باشد لازم است تا این کرم را در دورتا دور چشم استفاده شود. بنابراین لازم است تا کرم مورد نظر خود را به صورت نقاط ریز و کوچک در زیر چشم، بالای چشم و استخوان ابرو بزنید.

از ضربات ملایم و نقطه‌ای استفاده کنید

به هیچ عنوان پوست نازک و ظریف زیر چشم را نکشید! کرم دور چشم را با ضربات آهسته انگشت انگشتری روی پوست پخش کنید تا به طور کامل جذب پوست شود. البته باید دقت داشته باشید نقاطی که درای حساسیت بیشتری هستند و آثار چین و چروک را بیشتر نشان می‌دهند، توجه ویژه‌ای داشته باشید. این ضربات آرام و نقطه‌ای باعث افزایش گردش خون در اطراف چشم نیز خواهند شد.

ماساژ ملایم و دایره‌ای اطراف چشم

بهترین روش برای جذب بهتر و بیشتر کرم دور چشم این است که پوست اطراف چشم را به آرامی و با حرکات دایره‌ای ماساژ دهید. البته دقت داشته باشید که این کار را بسیار آرام و ملایم انجام دهید و به هیچ عنوان کششی در اطراف پوست چشم ایجاد نشود.